onsdag 30 maj 2018

Liva 11 år

Igår fyllde allas vår älskade Liva 11 år . De nattsvarta hemska dagarna där i december så trodde jag inte vi skulle få uppleva denna dag tillsammans . Men se Liva ville inte lämna oss än :) . Hon kom tillbaka och är lika pigg som tidigare , lika full av livs lust och det är bara så underbart att se henne när vi är ute i skog och mark . Jag bara älskar denna hund så mycket ! Från första ögonblick , ja jag kan än känna känslan och kärleken jag kände när Gunilla lade Liva i mina armar när vi hämtade hem henne . Och allt jag har lärt mig och gjort  tillsammans med Liva gör ju att vår samhörighet är så otrolig . Jag kunde INGENTING om utställning , apportering och jakt prov  , och tänk vad jag kan nu :) .Och allt tack vare Liva , bättre första hund kunde jag bara inte fått . Duktig , vacker och det viktigaste ..så go ,så snäll och en underbar familje hund .
 
 
Igår när jag kom hem på morgonen så mötte Liva mig som vanligt . Många kramar och pussar blev det på födelsedags morgonen  .  
På eftermiddagen åkte vi iväg till Bertnäs och hade en riktigt mys stund med bad och lek .Och apportering med älskade dummies :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar