onsdag 2 maj 2018

Våren-18 Kvarnberget .

Den här dagen följde mina fina flickor med , Jenny och Linnéa.Vi skulle gå upp till Bivacken i Harrträsk , men då vi kom dit så var där mycket folk så då fortsatte vi gå leden ut till Holsträsk vägen och till Kvarnberget där vi stannade och åt . Det blev en ordentlig promenad denna dag ! Men vilken fin eftermiddag vi hade ! 💓

Jenny har köpt ett sprit kök så det är hon som står för fixande av maten . Hon är så duktig min Jenny . Och jag är så glad hon har detta intresse att vara ute i naturen och så mån om att motionera  och hålla igång . 
Hon stekte  choritzo korv åt oss idag . Och jag hade fixat choklad och mackor . 
Linnéa var snäll och tog en massa bilder på mig , mina fyrbenta  💓. 
Lite cirkus var det allt innan dom ville sitta still :)
Men till slut så blev det riktigt fina bilder oxå . :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar