onsdag 2 maj 2018

Första träning 28 april

Tog med mig två dummies på en promenad . 
Här på bilderna är det Liva som jobbar . Hon tyckte det var jätte kul . 
Vilda har jag backat bandet med till början .  Först så går ingen ting , men så är det som polletten helt plötsligt trillar ner och då gör hon momentet ganska bra :) . 
Liva .
Vilda sitter och tittar på när Liva jobbar . Hon är riktigt duktig på att sitta passiv , konstigt nog ..
Förstår mig faktiskt inte på denna hund :) Och just därför så är det ju bara toppen att jag kom med på jaktkursen som hålls i börja av juni . För jag behöver verkligen hjälp med Vilda , få tips och råd bl.a om hur mitt förhållnings sätt mot henne ska vara . ..

Posering på min "fika sten" 
Underbar vår dag . Bilden uppe till höger.. en bild som inte var meningen , blev till för jag hade två flattar hoppande  på mig . Men en vacker bild blev det ju :)
Icke solsida, där är det till Livas glädje fortfarande "full vinter" . 
Vilda njuter även hon i snön . 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar