fredag 28 januari 2011

Fin vecka

Snart dags för jobbet, jobbarhelg framför mig. sol och plusgrader idag, behöver väl inte säga att jag gärna skulle vilja vara ledig. Sedan så är det så mycket annat jag missar i helgen . Nu ska jag inte tänka på det , utan tänka positivt!!
Det har varit en fin vecka, hunnit med både skogspromenader med Anna o hennes tjejer , även långa kvällsprommenader. Igår kväll så var jag och Johan på vallsberget, jag hade Kanaya med mig ,så vi gick där ooch strosade i två timmar medan Johan åkte. Härlig kväll!!
Har bestämt mig för att köpa slalom skidor! Har sån tur att jag kan ha Johans pjäxor som han fick ifjol och redan vuxit ut! Han har ju större fötter än sin far! 12 år! Så på måndag när jag är ledig så blir det att köpa skidor, men jag måste säga , jag gruvar mig inte så lite för att första åket. Det är väl sådär 24 år sedan jag åkte slalom... Men kul ska det bli!!!

Nu är det kanayas tur att löpa, så nu är det bara hålla extra koll på henne. Hoppas alla hanhundsägare gör likadant med sina. Annars kan det bli nog så roligt :).
Trevlig helg och heja nu på handbollskillarna i kväll. Ni som har möjlighet att se matchen. Så spännande!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar