måndag 31 januari 2011

Fullspäckad "lista"

Foxi, fortfarande med oss
Jobbarhelgen över och ledig idag! Fastän det kändes allt annat än roligt att gå på jobbet i fredags så har det gått så bra att jobba, en mycket fin jobbarhelg blev det. Och det tack vare mina underbara arbetskompisar, och våra gamla är ju oxå så härliga :).

Idag hade jag mycket på min att göra lista, fast som oftast går ju inte allt enligt planerna. Kanaya väckte mig halv tre i natt och ville ut, ute så spydde hon massor. Sedan hann jag bara somna om så hör jag att hon mår dåligt igen. Upp då och torka spya. Lill stackaren ..men idag har hon ätit som vanligt och fått behålla det.

Hade tänkt iväg och träna när barnen gått till skolan, men jag somnade om och sov till tio!. Det var skönt det med och välbebövligt efter den här natten .På listan idag var att oxå åka in till stan och köpa mig slalomskidor.,fast jag får se hur det blir med det..


Nu klockan ett ska jag till djurkliniken med systrarna. Båda ska ögonlysas och Kanaya ska höftledsröngas. Spännande!!! Sen väntar denna nervösa väntan på svaret.! Det som oxå ska bli idag är en "Mora" promenad med Bertnästjejerna. Det blir härligt , det är ju så varmt ute , + 2 !!

Nu blir det en kaffekopp, sedan ska jag byta rent hos Foxi. Ja, han lever än, nu är han två och ett halvt år!! Och riktigt alert är han fortfarande, helt otroligt! Mina tidigare hamstrar har blivit två år och det är inte vanligt att dom lever så länge.
Ha en fin dag





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar