lördag 15 januari 2011

Vinterns kallaste dag

Vinterns kallaste dag, - 30 grader!. Idag skulle Jenny åkt Pagla sprinten men den blev ju inställd.
Så idag har jag riktigt med gott samvete kunnat ligga på soffan och se skidor hela dagen ,passat bra det då jag varit lite trött efter mitt och Kanayas nattsudd...Klockan var närmare två inatt då vi var hemma.

Lugn och mysig hemmakväll har det varit, tacos till middag och sen handbolls vm. Svensk seger!!
Blev en snabb tur med hundarna ut på ängen, ja hade dom fått bestämma så skulle det blivit en vanlig lång kvällspromenad, kylan är inget hinder för dom inte, men för mig!!
Har faktiskt sett en film ikväll på tv. Ödets makt, romantisk komedi, en sån där lättsam må bra film! Det är bra filmer att se..
Nu hoppas jag bara att det blir varmare ute till i morgon,vilket dom lovar, så att det blir skidtävling. Kanisspelen är det i morgon. Det blir spännande o kul ,få se hur det går för dottern..

Redan nu har det blivit betydligt varmare, nu bara -20 grader!
Nu väntar sängen och lite korsord.
God natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar