söndag 16 januari 2011

Mindre kallt men snö och blåst

-13 på Kanis så idag blir det skidtävling, synd att det blåser och snöar, inget vidare skidväder. Nu ska jag inte klaga! Bara klä på sig, nog är det värre för ungdomarna som ska åka i sina tunna tävlingsdräkter. Nog är dom duktiga!!
Liva får stanna hemma med Johan , systrarna tar jag med mig, behöver inte bekymra mig att dom ska bli kall!! Kanaya ska jag försöka ha ute så mycket som möjligt så kanske hon pälsar på sig lite fortare, vi ska ju på utställning nästa helg. Försöker även få upp henne i hullet men det är inte lätt, nästan omöjligt!

Ha en bra dag och håll tummarna för dottern, att hon står på benen och tar sig runt. I år åker dom fem kilometer, det dubbla mot förra säsoongen.!

1 kommentar:

  1. Håller tummarna för Jenny idag! Kram / Helena

    SvaraRadera