onsdag 2 februari 2011

Felfria höfter & slalompremiär

Det har inte varit en hemsk dag jobbet , men en sådan här dag då man inte suttit många minuter och då man riktigt känner att vi är alldeles för få!!!! Det måste bara ökas bemanningen!! Åter igen , tur jag trivs så bra med mina arbetskamrater.
Kvällen har varit så jättekul att jag nu bara sitter här och ler... Började när jag kom hem från jobbet, ett brev från kennelklubben..spännande att öppna! Det var svaret på kanayas höftledsröntgen, redan!!!. Och till min stora glädje har min lilla ängel B höfter !! Otroligt att alla mina tre vovvar har felfria höfter..jag är så tacksam.
Igår gjorde jag det jag inte hann i förrgår, var och tränade på vårdcentralen, härligt att komma igång igen. Sen var jag och köpte mig slalomskidor. Och ikväll har jag och Johan varit och åkt på Vallsberget. Bara sådär 23-24 år sedan jag åkte slalom så jag gruvade mig riktigt mycket. Men det hade jag inte behövt göra för det gick riktigt bra att åka, föll av liften gjorde jag inte heller :). Det var bara så otroligt kul att åka!! Jag riktigt längtar till jag får åka nästa gång, tyvärr så jobbar jag kväll i morgon. Kanske lika bra det... osett hur mycket träningsvärk jag har i morgon :)

Nu väntar sängen, men få se när jag somnar.. känner mig så upprymd....

2 kommentarer:

  1. Halloj.. wow.. grattis till HD-resultaten.. så fort du fick svar.. härligt. SKitskoj.
    Skoj att du inte trillade av liften eller i backen heller.. skoj å åka OM man nu kan de.. men jag e ju sån som åker liften upp, å halft som halft går ner..=)))) hehehe. Ha de bra..krama dina fina tjejer.. Maya, Liva å Kanaya.. kram Helén

    SvaraRadera
  2. Härligt att Kanaya hade bra höfter!! =)
    Mira fick ett lite mindre roligt besked när jag var till veterinären för öronen...

    Kram / Helena

    SvaraRadera