måndag 14 februari 2011

kallt ,men sol.

Halv elva idag gjorde jag helg,det har varit en mycket bra jobbarhelg, jag är faktiskt inte det minsta sliten eller trött. Kanske beror på att jag även hunnit med att vara ute med vovvarna i det vackra vädret. Igår när jag hade timmar gick vi skoterleden upp till Harrträsk ,gick över isen där satt jag en stund vid bivacken och njöt av solen. En underbar promenad på alla sätt!
Idag var meningen vi skulle gratta min brorsdotter, men hon har magsjuka så det får bli en annan dag. Nu härjar både magsjuka och en hemske influensa, få se om jag ska klara mig även denna gång...
Känner mig väldigt pigg och frisk nu..
Nu blir det en promenad med hundarna medan solen ännu lyser. - 25 grader är det ute, men jag tycker inte det är så kallt , bara man klär sig lite extra och har lite tempo när man går, sen så värmer ändå solen litegrann nu.
Hoppas ni får en fin start på veckan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar