torsdag 24 februari 2011

Längdskid VM

Jobbat 6-10.30 idag. En sån där riktigt lyxig tur. När jag kom hem blev det en prommis med hundarna, kylan håller i sig men solen har verkligen börjat värma., härligt!!

Igår kväll var jag till uppfödaren och klippte Liva så nu är hon snygg, eller rättare sagt ännu snyggare! Synd nog har hon börjat fälla, men det är ingen fara inför utställningen ,hon hinner inte bli urfälld. Sen är det ju inte säkert hon fäller lika mycket den här gången som hon vanligtvis brukar göra. Blir kul med utställning, känner mig riktigt sugen.

Idag börjar skid VM, så nu har jag egentligen inte tid att jobba närmaste tiden :). Men tyvärr så måste jag det ändå...men idag är jag ju ledig så då kan krypa ner i soffan och se sprinten. Det blir spännande ..!
Hej så länge

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar