torsdag 17 februari 2011

-31

Mannen o dottern är på usm i Östersund. Det såg mörkt ut ett tag att allt skulle ställas in p.g.a kylan , men kylan gav med sig där nere så det blir tävlingar. Jättekul för alla inblandade. Ikväll är det skicross på programmet, och det är den tävlingen tillsammans med sprinten på söndag som Jenny har chans att lyckas med en fin placering. Hon är snabb, tekniskt bra och gillar det här med man mot man tävlingar. Jennys svaga punkt är kondisen, hon är inte just nu riktigt tränad för att orka längre distanser. Det är hennes första usm, så spännande och kul för henne!

Kylan håller sig då kvar här, -31 grader var det i morse. Är väl lite varmare nu då solen värmt upp lite. Ska strax ut med hundarna på ängen, får bli några svängar ut och inte så länge varje gång.
Tagit ut tid som jag haft innestående så jag blev ledig torsdag o fredag plus då helgen. Fyra dagars ledig, inte så dumt det!! Idag ska jag ta tag o städa mina skåp o lådor. Det hann jag inte göra häromdagen, men det andra gjorde jag!! Men först nu ska jag ut med hundarna , sen iväg och träna på gymmet och sen blir det städa.
Önskar er en fin dag.
Det är ju som sagt väldigt kallt , men solen skiner och det är så vackert. !!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar