tisdag 15 februari 2011

Planer för dagen

-30 grader idag. känner mig full av energi ändå och har tänkt göra en hel del.
Träna på v.c gym. Hundprommis med hundarna, hälsa på en god vän som jag inte surrat med ordentligt sen nyår. Lägga in bilder i datorn, blogga och sen ska jag ta och städa/rensa i alla lådor o skåp. När det är så här kallt så låter jag bilen stå och när jag ändå håller mig hemma så är det ju ypperligt att passa på att få lite ordning :).
Men nu först så ska jag anmäla Liva till ssrk utställningen som är på Grahns 5 mars. Sista anmälnings dagen är idag, har velat hit o dit om att ställa henne. Men då hon är riktigt pälsig och fin nu så har jag tagit beslut att göra det. I vår o sommar blir det bara jaktträning med henne, jag har ju kommit med på en B-provskurs med henne som startar när snön tinat bort och det ska bli sååå jättekul!!
Jag jobbar den helgen utställningen är , men har lagt in om ledigt så då får vi se om jag får det,men annars är det inte hela världen .Isåfall kanske jag ber nån annan ställa Liva ...
Ha en bra dag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar