måndag 21 februari 2011

Höglöpen

Måndag igen, en fin start på veckan har det varit. Började dagen med att träna, sedan blev det promenad med Bertnästjejerna i det vackra vädret. Idag hade jag bara Kanaya med mig, Liva är riktigt i höglöpen så henne törs jag absolut inte ha lös just nu och Maya fick oxå stanna hemma.
Ska lite senare i kväll ta med mig Liva på en lång koppelprommenad.
Idag har jag bara jobbat tre timmar, enhetsträff. Ingen dum arbetsdag det!

Igår var det äntligen väder för slalom! Så söndagen spenderade jag på Vallsberget. Så kul det är att åka ,sen att man får motion och vara ute i friska luften gör det hela bara ännu bättre. Nu håller jag bara vara så sugen att åka i nån annan backe , är det bara väder nån helg så bär det av till Kåbdalis , det blir kul!
Trevlig kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar