onsdag 17 april 2013

IKEA tripp.

Klockan åtta i morse hämtade mamma mig, sen begav vi oss till Haparanda och Ikea  Vi skulle inte alls ha nåt speciellt, utan det var mest för att göra nåt annat. Och det är ju aldrig dumt att besöka Ikea :). Men jag har då aldrig handlat så lite..300 kronor plus lite godis till sonen.  Bra gjort Veronica ! :).  Jenny fick ett nytt överkast, ett med lite glatt yta som det inte fastnar så mycket katthår på. Vi har ju nämligen en viss Felix som bara är i  Jennys rum och som ska sova med henne :).
Redan klockan ett åkte vi från Haparanda och på väg hem hälsade vi på min moster och hennes man som bor i Jämtön. Det var ett bra tag sedan jag var dit , så jättefint att få träffa dom. I Jämtön hos mina kusiner där har jag och mina bröder varit mycket  under barndomen , har så många,många fina minnen därifrån.

Ikväll var jag och gick med hundarna mot Mora, och efteråt( vilket jag förstod) så var det bara att skölja av alla tre i duschen. Inte kul ute nu, men som tur var så går det ändå ganska fort när det torkar upp.



Oxå dagens puss matte.  Goaste Liva, mitt hjärta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar