tisdag 16 april 2013

Var nog sista led promenaden :(

Nu är det nog ganska så över..mina underbara skoterleds promenader.  Igår på dan så gick det skapligt, men nu vete katten! Regnat en del och varmt . Idag blev det då en koppelpromenad för oss kring Sjulsmark med mamma och Ixie. Och det var trevligt det med :).
Nu får jag istället börja fokusera på den roliga tid vi har framför oss med utställningar och framförallt min och Livas jaktträning . Spårträning blir det med lapphundarna oxå såklart.  Och cykeln ska jag ta fram så jag underhåller hundarnas vältränade kroppar :).  En fin tid har vi framför oss , bara det nu torkar upp fort!!!
 Kanaya försvann en liten stund igår på promenaden, när hon kom tillbaka
såg hon ut så här!
Det blev duschen när vi kom hem.
Ja, det är Kanaya. Så ful så hon är söt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar