fredag 26 april 2013

Maya




Dagen här har gått och egentligen har jag inte gjort någonting, vilket är ganska skönt det med. Men efter middagen var jag då en sväng till skogen med alla tre hundar. Har tidigare sagt att värsta med våren är att dom blir så skitiga och att det alltid är duschen efter promenaderna. Men vet ni vad det värsta är..??Jo , hundarna hör jäklat ingenting!! Idag försvann alla tre, Kanaya var då borta säkert en kvart innan hon kom tillbaka. Lyda vad är det??? Det är så mycket lukter i skogen , säkert många djur som springer omkring så dom är helt i sin värld. Jobbigt!
Fortfarande är det väldigt blött och lerigt på sina ställen så det blev en ordentlig dusch av alla tre när vi kom hem.
Men nu åker jag bort en vecka och säkert har det torkat upp en del när jag kommer hem :). hoppas jag !

Med de här fina bilderna på vår  goa Maya så säger jag..
Trevlig helg och ha det så jättebra.
Kram

1 kommentar:

  1. Önskar er en trevlig resa, njut och må gott!
    Kram / Helena

    SvaraRadera