lördag 11 maj 2013

TURKIET RESAN. Kallax 27 april

När vi var i Turkiet så skrev jag snabbt ner lite hur dagarna varit, vad vi gjort , ätit m.m. Skrev mest stödord  ,tanken var att skriva här på bloggen  när jag kom hem. Känner att jag vill föreviga min och Jennys resa tillsammans ,  finns ju i minnet såklart, även här på bloggen.
Vi var borta en vecka , vi åkte lördag 27 april åtta på kvällen.  Flygresan gick bara fint. Fast lite rädd är jag just vid lyftning, det ska jag erkänna. Och landningen är oxå nervöst.
Vi fick platserna allra längst fram i planet, inte bredvid varandra, vi hade gången mellan oss. Jag satt bredvid ett medelålders par från Öjebyn. Mycket trevliga, det blev att surra en hel del :)
Flygplans maten var riktigt god , över förväntan. Kycklingfilé och ris. Efterrätten var god och kaffet ...kaffet var riktigt gott!  Flygplansresan var bra, sen att det finns dom som intar nog så mycket alkohol det är sånt man får ta. Jag blev då själv inte nämnvärt störd , nä mest synd var det då om flygvärdinnorna .
Här sitter vi på Kallax och väntar..

Framme i Antalya och väntar på bussen som ska ta oss till Side.
Jenny var flitig på att fota.:) Här en bild på den fina bussen som vi åkte med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar