måndag 13 maj 2013

Turkiet sön 28 april

Vi steg upp redan klockan åtta och gick och åt frukost. Trots minimalt med sömn så kände vi oss pigg :)
Spännande att se hur frukost bordet skulle se ut, det visade sig vara hur bra som helst.
Efter frukosten så blev det bad i poolen för Jenny och för mig blev det turkiskt bad! En kille hämtade mig och följde mig till grannhotellet där dom hade detta. Jag hade bokat program 1 så efter själva badet så fick jag även helkropps massage. Kan säga att detta var en underbar förmiddag, kan varmt rekommendera detta turkiska bad!
Efter detta blev det att gå på promenad, och det blev att gå länge. Vi virrade på :) men innan vi var tillbaka på hotellet så hade vi full koll läget :) Vi passerade hamnen, antika Side med alla affärer och restauranger. Passerade både västra och östra stranden. Och vi tog en massa bilder.
Blev bad i poolen när vi kom tillbaka till hotellet och  klockan tre gick vi och åt . Vi valde en restaurang som låg nästan bredvid , Safran. Det blev kebabrulle med strips. Riktigt gott till en billig penning.
Handlade sedan med oss lite smått och gott innan vi gick hem och lade oss och sov lite middag. Vi var ganska slut :)
Såg mästarnas mästare! på kvällen och efter det blev det en kvällspromenad. Sen gjorde vi kväll , glad och nöjd efter vår första dag i fina Side.










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar