torsdag 17 juli 2014

Abborrtjärn

Första semester dagen har spenderats i Abborrtjärn tillsammans med mor och bror med barn. Liva och Ixie fick oxå följa med. Det blev inget fiske för mig , det går inte att jag åker iväg med båten då har jag en simmande Liva efter mig:.)Och det skulle inte falla mig in stt fästa henne i skogen!. Dan- olov fiskade inte heller så vi har suttit vid brasan och mått väl och så tog vi en promenad runt lustgården. Så mysigt det är att gå där, nästan lite trolsk.
Har jag njutit så är det nog bara en bråkdel av vad Liva gjort. Lämpligt varmt ute och fri tillgång till att bada :) . Och det har hon gjort! Full fart i flera timmar, och som Dan-Olov sa..vilken energi hon har! Men nu ligger hjärtat mitt här bredvid mig på filten nedanför sängen och sover!:). Välmående vovve!
Och nu ska jag med försöka sova.
                   Sov gott.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar