fredag 25 juli 2014

Fortsatt solande och badande.

Igår var jag och Lars på Gläntan ett par timmar, och där var det härligt! Och jag fick se Lars doppa sig, han badade inte länge , men  doppade sig det gjorde han:). Och det var ett antal år sedan han gjorde.
Idag är första dagen jag riktigt lidit av värmen och det för att jag har faktiskt gjort annat än latat mig och mått gott på stranden.:) Hade en del ärenden på stan som jag gjorde på förmiddagen , och det må väl vara men att måste sätta sig i en bil utan ac när det är trettio grader varmt! Plågsamt !. På väg stannade jag i Hamnviken i Öjebyn och badade och det var härligt, och så varmt det var i vattnet!
När jag skjutsat ungdomarna till stan ikväll så åkte jag ut till Borgarudden och tog mig ett härligt kvällsbad. Först efter det så har jag börjat känna mig pigg igen.

Nu se lite film. På återseende .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar