onsdag 16 juli 2014

Semester.

Efter en lugn och fin fjärde jobbarnatt så var det då semester. Inte så dumt det.
Jag sov till tre idag!! Typiskt när jag inte skulle ut igen, men jag behövde det nog ändå. Har inte blivit många timmars sömn ststa dygnen, så jag låg nog lite efter.
Ikväll så åkte jag och Liva till kyrktjärn och tränade, bara vi två, och vilken fin tränings stund vi hade. Liva var jätte duktig ikväll. Vi tränade dubbelmarkeringar på vatten, linjetag / dirigeringar , synliga den här gången så hon verkligen skulle få lyckas och få en positiv bild . Och lyckades gjorde hon och en positiv bild fick hon, ja hela träningen var genomsyrad av glädje:). Precis som det ska vara!
Och då jag var ensam och själv fick lägga ut fåglarna och kasta markeringarna så blev det verkligen till att träna stadga, och det var hon klockren på! Den här gången:-).

Och Kanaya är fyrbent idag och haltfri!:-)). Lycka och bra för plånboken:))
               Kram och godnatt .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar