söndag 2 augusti 2015

Magsjuka?

Har åkt till husvagnen över helgen. På väg upp stannade jag i Sävast för att se Liv spela fotboll och träffa Tobbe. Skulle in på Ica där och handla när jag ser Liva bli panikslagen . Tog ut henne på parkeringen  ,hann knappt ut så bajsade hon. Bara diarré.  ! Sen fortsatte det så varannan timme hela natten till klockan halvåtta på morgonen. Inte mycket sömn den natten. Men efter det lugnade det ner sig och hon har ätit och mått som vanligt.
Dagen , efter , fredag,  så var Kanaya jättedålig i magen . Men bara en gång. Men jag tyckte hon inte var så pigg igår. , flämtig och lite låg.  Så imorse vaknade jag halv fem av att hon kräktes . Massor . Slemmigt och illaluktande  . Frukost åt hon upp det hon fick men nu middagen kom i retur direkt. På mattan inne i husvagnen igen  såklart. :)
Först skyllde jag på Liva var dålig i magen för att hon fick diska tallrikarna efter torsdagens middag nog så noga . Men jag tror nog snarare nu det är magsjuka.
Men just nu är det lugnt , hoppas natten blir likaså. ! Stackars mina vovvar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar