söndag 23 augusti 2015

Tillbaka till vardagen.

Nu var det ett tag sedan.. men här händer inte så mycket.
Jag jobbar nu fullt ut efter sjukskrivningen och det känns helt okej. Förra veckan hade jag fem nätter på schema som blev sex. Kris med folk och snäll som jag är så ställde jag upp och tog fredag natten med . Det var en fin jobbarvecka , jobbat med de finaste .  Och de gamla är ju bara så jätte go och tacksamma.  Och jag har sovit helt okej..kanske inte så mycket längre än tidigare men det har varit bra sömn de timmar jag sovit. Sovandet speglar sig i hur nätterna varit...

Och vilket fint väder vi haft ett tag nu , ja sommar fick vi om än lite sent. Trots att jag jobbat så mycket så har jag ändå hunnit vara ute en del. Man måste ju passa på !
Och imorgon så börjar skolorna och det känns bra, främst för att barnen tycker det känns bra :) .I kväll har vi varit till Älvsbyn och hjälpt Jenny få i ordning sitt rum . Ja nu var det sista gången..nästa gång tar vi hem möblerna och grejorna för gott. Tre år har hon nu varit i Älvsbyn , det har gått fort  men så har det oxå bara varit bra för henne där. Mycket bra!
Och Johan börjar en ny linje, el . Och det känns bra för honom.

Nu blir det inlägg med bilder . Mest på hundarna , ovanligt va  :):).
Och just det ..nu har jag ju semester drygt en vecka . Inte helt fel ! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar