fredag 18 mars 2016

Abborre tjärn

Idag bloggar jag från Abborrtjärn. Tog bilen till Lill Brännträsk sen har jag gått leden därifrån till hit. Tog c.a 50 min. Men jag har inte haft bråttom☺.
Någon minus grad , Solen lyser men det blåser kallt. Men blåser rätt gör det , för jag har lä när jag sitter här vid ved skjulet .  Solen värmer skönt,  men som vanligt fryser jag ju om händerna . Men är van vid det här laget att göra det.
Tur Kanaya är så jäkla söt , för annars hade hon inte varit mycket värd nu..Hon åt nämligen upp mina mackor ! Men hon tyckte väl det räckte med mat för mig  när jag stod och grillade min fjärde korv ☺. 

Ska snart börja gå tillbaka , har varit här nästan två timmar nu .Har bestämt mig jag ska gå vandrings stigen tillbaks , är inte kört Med skoter där , men jag tror skaren håller mig. Jag ska då prova och se..
Kram.💗

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar