tisdag 1 mars 2016

Nävertjärn idag

Parkerar vid Rosfors vägen och går leden därifrån  . Och först passerar vi Flygg tjärn.
Nävertjärn
Liva måste såklart undersöka varenda bivack och grillplats hos ser. Det kan ju vara lämnat nåt ätbart ..Vilket det ofta är , tyvärr !  Men motion får tanten  då hon sätter iväg kors och tvärs! Här på andra sidan tjärn. 
Var lite grått idag så jag gjorde aldrig upp eld , utan det blev varm choklad och ost macka  istället .
Men härligt vara ute ändå , trots solens frånvaro. 

En kort men mycket fin ledighet har jag haft . Nu väntar jobb igen . men jag känner mig pigg och full av energi så det känns helt okej . Och snart har jag ju semester ! :) Både i mars och i april har jag lagt in ledighet . Välbehövligt och välförtjänt! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar