tisdag 8 mars 2016

Något gjort

Snö ras från taket och då var det sovit klart.  Tyvärr var klockan  bara kvart över elva. Men omöjligt att somna om ,och efter en timmes försök gav jag upp.
Jag har ingen promenad gått idag men däremot så har jag fått det till att bli att städa kylen ordentligt!.  Det såg ut som ett bombnedslag ett tag i köket men se nu är det en fröjd att öppna kylskåpet ☺. Ja konstigt nog hade jag en del energi idag.

Sällskap av hundarna hade jag , de ska som vanligt vara där jag är. Men jag är så van att kliva över och förbi dom så jag tänker inte ens  på det , än mindre tycka dom är I vägen . Mina 💖💖💖.

Jag är glad jag har springturen inatt , då är man igång på hela huset . Mycket gå är det och man hinner oftast aldrig riktigt stanna av och ens  känna man är trött.
Men nu vila en stund.
Kram.💗

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar