måndag 14 mars 2016

Fina vår.

Svårt sova nu en period när jag jobbat , men jag tror och det verkar även som om motion och utevistelse ersätter en del sömn . Jag känner mig då hur som helst ganska pigg , frisk är jag då.  Och jag tror att mitt intresse i att var ute i naturen  promenera och gå på utflykter , är en stor del i det.
Jag steg då iallafall upp kring tolv . Började dagen med en smoothie,  min Jenny har influerat mig ☺. Packade sen Royal . Idag gick vi skoterleden till Koppar näs skjutbana.  Första gången i vinter jag går där , så det var riktigt mysigt. Har många många turer efter den leden .
Tyvärr måste Maya vara hemma , det är nog så ljust ute nu gör hennes ögon. Vårvintern är sämsta tiden  vara ute med hennes ögon sjukdom. Hon får sina promenader kvällstid,  men jag tycker ändå det är så synd om henne. Känns så i hjärtat när jag ser hennes blick när hon förstår att hon inte får följa. Men samtidigt är hon ju ganska van nu att ofta få stanna hemma.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar