tisdag 24 januari 2017

Ledig dag

Ledig dag efter jobbat helg. Skönt! Hade som smått planerat in en utflykt med vovvarna idag men då termometern visade -15 så slutade jag ut det . Nog så kallt för Vilda att vara ute en längre stund . Men en halvtimmes promenad har jag och alla mina fyrbenta flickor vara ute på. Så klart och fint ute , så härligt med ljuset ! De fick alla varsitt ben när vi kom och efter det kom sig alla till ro och sover nu så gott . Och jag har tänt ljus , kokat mig en choklad kopp och tänker nu ägna mig en stund åt min blogg .
Vilda var upp en stund bredvid mig , men bara en liten stund. Fel soffa för henne :) Hon gick och la sig  i soffan i allrummet . Där trivs hon bäst , hon och Maya :)

Men dessa två ..ja som alltid , nära mig 💓


Fick upp detta minne idag på FB. Tre år sedan.. jag då var jag och Ulrica ner till Uppsala och hälsade på Ulli i samband med hennes 40 års dag . Så mysigt ! 

Mumsigt med ben , och nyttigt .Vilda har blivit så stor! Högre än både Maya och Kanaya är hon nu. Och snart lika hög som Liva , inte mycket som skiljer . 


Maya och Vilda 💓

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar