fredag 26 maj 2017

Allt klart.

En tung dag att vakna upp till. . Inte pigg alls , har varit sliten sista veckan. Utslagen har börjat komma tillbaka , mer besvärligt i ögonen. Oro i kroppen och inte sovit många timmar.  Vad det då beror på ..Arbetsmiljön, pollen eller förkylning . Kanske kombination av allt .
Vaknade då med huvudvärk , feber känsla, hjärtklappning och snorig något!  Lite panik då över hur jag skulle orkar att få gjort allt det jag var tvungen. 
Men allt är då gjort , så på nåt sätt orkade jag . Långpromenad med flattarna , och lång blev den då jag tappade kopplen , dubbelt än vad som var meningen.  Hundarna är badade , Vildas första bad , men inga problem.  Inte ens mot glanstäcket protesterade hon!☺. Varit till Öjebyn Och köpt kylmattor , fick tips av Livas uppfödare . Toppen !För dom lovar varmt där nere i Gimo på söndag. Även fästing spray inhandlades.

Efter middag packade jag och provade kläder inför utställningen.  Som vanligt så svårt och så omständigt.  Skulle gärna haft kjol , men tyvärr går det inte med mina ben..så fula av utslagen är dom än 😢.
Kom från mamma för en stund sen, jag hjälpte henne att duscha och så har vi tränat såklart ☺. Oj så konstigt att inte träffa henne nu på drygt en vecka. . Konstigt,  jobbigt och lite ledsamt .

Bilen är nu packad och allt klart . Så bara nu att  sova några timmar.  Oj vad jag längtar och ser fram emot denna semester vecka .  Något så mycket !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar