onsdag 31 maj 2017

Älvkarleby

Denna gång valde jag att göra en övernattning i närheten av utställningen. Och valet blev fina Älvkarleby, cirka sju mil från Gimo. Bra val! Otroligt mysigt,idylliskt och pittoreskt ställe. Sen att det var varmt som en riktig högsommarkväll gjorde ju inte det sämre :) Var framme här kring halv fem på eftermiddagen.
Grönt, fint och blommor . Och de vackraste hundarna  💓
Vi var länge ute och strosade omkring .
Ett gammalt par kom och gick hand i hand , det var så fint. Var bara tvungen att föreviga bilden 
och känslan . 
Och så kom vi oss uti Kärleks stigen . Och den var vi ju tvungen gå. :)
Senare på kvällen tog jag bilen , och efter snurrat på en stund hittade jag ett perfekt matställe där jag kunde äta ute och ha full koll på vovvarna i bilen :) . En supergod bland sallad åt jag. 
Och rummet jag bodde i..Perfekt hundrum! Gulligt , mysigt och  egen ingång.
Alldeles fint nog åt mig . . 
Inte sista gången jag bor på detta ställe. 
Och mycket mys blev det💓

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar