söndag 21 maj 2017

Relaxing

Efter fyra jobbar nätter så känns det inte helt fel med en sådan här eftermiddag /kväll . God middag ,VM final i ishockey (Sverige -Kanada :) ) , tända ljus , tilltugg och ett par glas vin. Inte dumt alls , och dessutom så är jag så jäkla värd det ! 😄. 

Steg upp redan halv tolv idag . Så fint väder och då kan man jag ju inte sova hela dagen . Suttit ute ett par timmar i solen . Så skönt! 
Sen så har jag varit hem till mamma . Vi har såklart tränat :) . Blir intensiv och hård träning för mamma en sådan här dag då jag bara är hemma hos henne ett par timmar. Då får hon gå , ofta och lite vila mellan  och jag har ju lätt för att hitta på nya utmaningar för henne . Så ingen rast och ingen ro . Snart tror jag nog hon portar mig från att komma in i huset ! 😊. Men hon är då med på allt och positiv till det mesta  . Så det är så roligt! 
Hade tänkt städa bilen ikväll , men se det blev då inte . Men efter hockeyn så ska jag då ut med vovvarna på en kvälls promenad . 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar