onsdag 31 januari 2018

Norrlabbens inoffare



I lördags var jag och Vilda till Boden på inofficiell utställning . Det var en auktoriserad domare på flat så därför ville jag fara . Och sen så behöver Vilda ( och jag) ring tränas ! 
Det gick skapligt att visa henne , men  mer träning , mycket mer behövs . Men det är ju därför det är bra att fara på dessa inoffare . Och som sagt när det är en auktoriserad domare som dessutom föder upp fina flattar , så känns det som man får en  riktig bild av hur ens hund ser ut för dagen . 
Vilda fick så fin kritik , hade inte riktigt väntat mig riktigt sååå bra .  Förstår mig ju inte riktigt... Men tydligen är hon en ganska så fin tonårs tjej ändå :) .  Fast viktigast , hon är så go och härlig och frisk!! Mattes tjej 💓

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar