lördag 13 januari 2018

Ledig helg

I helgen är jag ledig och det känns skönt! Sa till mig själv i går kväll att idag ska jag sova till tio , men inte blev det så . I vanlig ordning så vaknar jag mellan sju och åtta och har sovit klart . Men det är ju egentligen inte konstigt , Sovit från elva igår kväll så jag har fått mina timmar och gott har jag sovit !  Börjat dagen med lite frukost och en promenad med Liva och Vilda . -20 var det ute men det kändes inte så kallt ändå . Men så vackert det är ute ! Tala om att nu har vi vinter , precis som den ska vara.  Ska ta en längre skoter leds promenad senare idag .  

Nu lite datortid , Liva bredvid som alltid. Ja , sen hon blev sjuk har hon fått börja vara i sängen , på natten och då jag sitter vid datorn . . Och där sover hon och mår så gott . :) Varmt , mjukt och skönt för henne . 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar