onsdag 11 juli 2018

Borgarudden

Finns inte mycket tid över just nu för bloggen . Men så är det ibland .
Jag jobbar för fullt sen så ägnar jag mina hundar mycket tid . Vi tränar , går skogspromenader och gör utflykter , ( Bilder kommer ) . 
Men först ..Maya mår riktigt bra ! Hon ser så pigg ut , äter bra och är så pigg när husse och hon går på promenad . Men så blir hon också omskött med sådan omsorg och kärlek av sin husse .
 
Nu har vi riktigt sommar värme ! Men jag ska inte klaga , utan bara försöka njuta av dessa fina sommar dagar . Dom är ju inte så många på ett år . 
Idag har jag , Jenny , Liva och Vilda varit på Borgarudden . En härlig dag , för både vi två benta och de fyrbenta .
 
 
Vilda tyckte hon med skulle ligga på filten :) Härliga goa  hund!  
Ben är bra att ha med så matte får sola i lugn och ro en liten stund i alla fall :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar