onsdag 25 juli 2018

Sommaren 2018

Vilken sommar det har varit . Rekordvärme !  Jag har ändå försökt njuta av värmen fastän jag känt mig väldigt begränsad när det gäller att göra riktigt  det jag vill . Med det menar jag gå långa härliga turer med vovvarna och motionera  . Men jag har gått det jag kunnat och och där det varit lämpligt att gå för mina fyrbenta vänner  . Så jag har aldrig gått så mycket efter hästrundan i Harrträsk som dessa veckor . Men där har hundarna kunnat börja med att bada , sedan gått en bit också  badat igen . Och på så sätt fått ihop ett par kilometer iallafall . 
Det har blivit en del  strandbesök och bad . En del hundträning och en mycket trevlig kennel träff på Flatham´s . Även ett par vistelser på Laxede camping har det blivit , där jag förövrigt  är just nu och några dagar framåt . Tänkte jag skulle passa att  bilder blogga om sommaren och lite annat de dagar jag nu ska vara här . Har ju en del tid och dessutom lugn och ro när jag sitter här i vagnen om kvällarna , eller mornarna :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar