söndag 6 juni 2010

Bra helg

Det har varit en mycket bra helg, både på jobbet och hemma. Jobbar till tre i morgon, men sen är jag ledig till onsdag klockan tolv...Det blir så klart skönt.

Min goa vän Ulrika har varit hem på en snabbvisit över helgen och igår kväll träffades vi hemma hos vår goa vän ,även hon vid namn Ulrika, över god mat och vissa av oss kunde också dricka ett gott glas rött. Vi hade så trevligt .. Nu dröjer det inte så länge tills vi ses igen, till min glädje så kommer Ulrika hem med pojkarna en vecka över midsommar.

Nu ska jag göra rent i Foxis bur ,sen ska jag försöka komma mig i säng. Jag började inte förrän elva idag så det blev att sova lite väl länge.. trött är jag inte det minsta.
Önskar er en trevlig vecka

1 kommentar:

  1. Hallå! Kikar in och ser att ni verkar ha det bara bra,kul med träningskompis...det sporrar en alltid mer! Sen måste jag bara säga att du har så härlig bild högst upp på sidan,just att det är; "Hundliv" gör det bara mer passande!!! Har själv 3dgr ledigt nu o passar på att snutta med valpisen och stöka på med saker som kommit efter,och så längtar man till semesterperioderna startar nu fast vädret kunde ju va´ varmare. Hoppas ni har det forts bra.Kram vi från Kalix =)

    SvaraRadera