lördag 19 juni 2010

Mattes tjejer

En vanlig syn, Liva och Kanaya i soffan. Inte ofta det är så här lugnt ...De har ett speciellt sätt mot varandra, det är bus och smågnabb mellan dom mest hela tiden. Jag tänker att Liva ska bli less ibland på Kanaya, men inte det utan hon tycker det är lika skoj hon. Ingen "tant varning" där inte. Det är nog som man har hört om flatten, de förblir ung i sinnet hela livet.

Jag har suttit och tjorvat på med bloggen så jag har glömt tid och rum. Nu måste jag ta mig i säng, det är en morgondag också.
Trevlig helg


1 kommentar:

  1. Visst är det roligt när man ser att hundarna trivs i sin flock. Jag inbillar mig att dom är lyckligare när dom har andra fyrbenta kring sig också. Dom blir ju aldrig ensam på det viset, även om vi människor lämnar dom en stund.

    Ser att du också ändrat i layouten. Vi har samma mall tror jag, fast jag ändrat bakgrunden. Fint blev det!

    Ha det bra och kör hårt med hundträningen i sommar... det mår både matte och hund bra av ;)

    SvaraRadera