onsdag 2 juni 2010

Tränings kompisar

Ikväll blev det en cykeltur till elljusspåret med Liva, med mig hade jag som vanligt dummies.
Där träffade jag Ida och hennes flat kille Frasse. Vi slog följe och gick rundan tillsammans, efter det så tränade vi lite markeringar. Det var inte bara hundarna som tyckte det var kul med sällskap utan även vi, så vi har bestämt att vi ska försöka börja träffas och träna tillsammans. Jätteskoj!!
Jobb imorgon, men bara halv dag.Det blir skönt efter dessa tre dagar som varit. Långa skift och fullt upp!

4 kommentarer:

  1. Heeij.. men guu, så roligt me träningskompisar.. de hade jag me önskat man hade. Här får man allt gå på allt själv, lite trist faktiskt.

    Japp, de ska bli skoj å få hem Mario.. fodervärd har jag aldrig varit förut.. men de ska väl gå bra.. å Marianne är en himla bra uppfödare, så det ska bli såå roligt.
    Sen blir de ju spännande å få börja ställa honom, för han ser himla lovande ut, tycker de som kan rasen.. så det är ju skitskoj.

    Jajjemen.. de bidde några kort.. har inte samlat ihop bilderna än, å skickat ut till de berörda, men jag måste försöka få tid å sitta ner länge å rensa ut från kameran åså..skickar dej de bilder vi har sen då..förmodar att du gärna vill ha dom =)

    Hoppas du får en jättefin Torsdag, åsså ses vi säkert här framöver.. kram på dej å dogzen. Helén mfl.

    SvaraRadera
  2. Hallå!

    Kul att träna tillsammans med nån annan, det är roligt för både två och fyrbenta!!

    Kram / Helena

    SvaraRadera
  3. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  4. Jag gör en ny kommentar, för jag vet ju inte ens vad jag skriver. Så himla roligt att du hittade mej!
    Jisses...snart börjar erat hem se ut som ett zoo ;o) fast jag är inte så förvånad. Det går jätte bra att länka min blogg, jag har gjort det med din. Kanske nån mer läser min ;o) från din...hihi och tvärt om. Kram

    SvaraRadera