måndag 31 maj 2010

Inte som det var tänkt, men kul har vi.

Ikväll efter jobbet tog jag med mig Kanaya och Liva ut för att träna apportering..
Med kanaya blir det väl inte så mycket vettig träning, men vi har en kul stund tillsammans och det är det viktiga.


Träningen med Liva blev som den blev, för den lilla igelkotten var kvar i skogen , en bra bit hade den flyttat på sig men naturligtvis så hittade Liva igen den. Nu blir det att hålla till någon annastans hädanefter





Försöktet ta en fin bild på dom tillsammans, men det var inte lätt då båda två antingen är med nosen i backen eller står och äter gräs. Hopplöst!




Kanaya lyckades jag få en riktigt fin bild på, tänk bara om hon haft svansen ringlande över ryggen som hon oftast har....


Börjar klockan sex i morgon, så nu måste jag komma mig i säng.
God natt



1 kommentar:

  1. Heeij.. såå fina dom är tjejerna.
    Vacker bild på Kanaya..
    Så ni har me kottar runt om er.. här är det några stycken, grannfrun matar ju dom, så man får passa hundarna, så de inte störs nu i parnings å kotte-unge tider... det är tydligen en hel familj som bor under grannens boda, det är ju skoj.

    Hoppas du fått en finfin dag på jobbet.. jag har mitt kvar.. börjar 14. kram Helén å flocken.

    SvaraRadera