lördag 1 maj 2010

1 maj

Då är det ett år till nästa valborgsmässoafton... Vad jag tycker om den kvällen och har alltid gjort!! Valborgs är alltid så mysigt och trevligt på alla sätt och igår var inget undantag.

Har varit på en härlig långpromenad med hundarna i regnet, men det är mindre härligt när man kommer hem för då är det jobb med att få vovvarna rena. Tur de är medgörliga så det är inga problem att duscha av dom. Liva fick sig ett ordentligt bad eftersom vi ska på utställning i morgon så nu luktar hon så gott.

Ja, utställning i morgon....Det kan nog komma att bli en upplevelse.....Liva är skendräktig så det sjunger om det!!! Så kanske det blir att dra hon runt i ringen.. Ja, ja jag ser det som en rolig dag och förhoppningsvis så träffar jag fler flat ägare, chansen är stor då det är i Kalix..
Jag känner också att det blir skönt med en dag för mig själv, och med Liva såklart!
Trevlig 1 maj

1 kommentar:

  1. Hallå!

    Vi såg Jenny och Johan på tv nu på morgonen när dom träffade Charlotte Kalla, sååå himla kul för dom att få träffa henne och bli filmad av tv dessutom!!!

    Stort lycka till imorgon på utställningen!!!

    Kram / Helena

    SvaraRadera