måndag 24 maj 2010

Jobbarhelgen gjord

Då var jag ledig idag efter jobbarhelg. Det har varit en så bra helg, visst är det fullt upp hela tiden men jag trivs så bra på jobbet och med mina arbetskamrater så det går så bra .
Skönt att komma igång att jobba efter v.a.b tiden och semester. Nu känner jag mig pigg, utvilad och full av energi. Det är också så mycket roligare att vara ledig när jag kommit igång att jobba igen.
Idag har jag varit och tränat ,blivit lite av det sista tiden. Sen har hundarna fått sitt, en timmes promenad (eller rättare sagt race!) på elljusspåret.
Tvättas har det gjorts och dammsugits. O,oj vad hundarna för med sig!!! Jag vill inte klaga för jag har självt valt dom och jag skulle aldrig vilja vara utan dom. Istället ännu en till vovve...

Johan har match ikväll, hans första för säsongen så det blir kul.
Trevlig kväll

2 kommentarer:

  1. Härlig startbild du har lagt in!

    SvaraRadera
  2. Men så läcker bild på busiga hundar du har!
    Kram / Helena

    SvaraRadera