lördag 8 maj 2010

Semester

Vad tiden rusar iväg!!!Nyss var det måndag och nu är helgen snart över. Jag är i en period nu då det verkligen är fullt upp och då brukar ju tiden gå fort.
Det har varit skoj att börja om att jobba , men nu ska jag ha semester en vecka. Imorgon åker jag och barnen till Ullared tillsammans med en kompis och hennes tre grabbar , den här resan har vi längtat till masssor, känns verkligen behövligt med miljö ombyte. Då det blir tredje gången vi gör den här resan tillsammans så vet jag också hur kul vi brukar ha det.
Husse ska stanna hemma med alla fyrbenta och det är inget han har emot, han kommer nog må väl han också...
Nästa helg är det dags för utställning igen, officiell den här gången. Lördag ska jag ställa Kanaya och Liva på söndag. Sååå spännande att få visa Kanaya på "riktigt", synd bara att hon har fällt så mycket, pälskvaliten är inte den bästa och jag tycker hon ser lite tunn ut. Vi har ökat på maten ordentligt ,men hon har inte "hullat" på sig ännu. Kanaya är ju en alert liten energisk tjej så det är kanske inte så konstigt. Får hoppas domaren har överseende då vi är i juniorklass.
Jag var med henne på grusplan en kväll i veckan och utställningstränade, hon var jätteduktig ,sprang och stod så fint. Imorgon har jag tänkt attKanaya och jag ska till Öjebyn och se på en inoff. utst.så hon får lite miljöträning.
Trevlig lördag kväll

3 kommentarer:

  1. Hej!!
    Vill bara önska er en trevlig resa till Ullared!!!
    Kram / Helena

    SvaraRadera
  2. Halloj!
    Äsch...jag har inte sett din kommentar förrän nu...jag hade gärna följt med till Grans!!Det hade varit kul!!

    Hoppas ni får en mysig vecka i Ullared med trevlig shopping!!

    Kram / Helena

    SvaraRadera
  3. Hej Veronica! Superkul att träffa dig idag, känns som om vi kan prata hund i evigheter! Hoppas nu du har det fint på resan också ses vi till helgen:) Och du som har mycket hundar med dig, är det något du behöver hjälp med så är det bara du säger till, vi är ju liksom 2 tjejer på en hund, men hundarna dina ställs väl ut på ganska olika tider kanske..? Sedan är ju dina flickor så himla fina.. vet ej om jag klarat av att ha två 2 st Milton helt själv i utställningssammanhang..;) Kram Sofia

    SvaraRadera