lördag 19 juni 2010

Lördag

Idag har jag jobbat hela dagen och det har inte alls varit farligt det med tanke på det pissiga vädret.Dessutom i helgen har vi fått ta in extra pesonal p.g.a vår otroligt höga arbetsbelastning, så jag kan säga att det har varit en jättefin dag på jobbet. Vi har faktiskt haft tid att i lugn och ro sitta med gamlen och se både fotboll och kronprinsessans bröllop.. Vilken mysig eftermiddag!

Lars stod vid grillen med paraply i handen när jag kom hem , så jag fick den grillmiddag jag beställde i morse. Mycket gott och uppskattat var det!
Ska nu se andra halvlek av damernas vm kval och sen blir det Danmark- Kamerun. Den matchen ser jag verkligen fram emot!
Ha det så gott!

1 kommentar:

  1. Hallå själv! Helt Ok att du länkar till min sida,jag ska ta o uppdatera länkar mm i sommar tänkte jag ,man har ju fått lite "nät-vänner" i hundlivet =) Vi är så nöjda med den lille,hoppas bara att det fortsätter. Och du har rätt;flatten förblir ung för alltid i sinnet; hundvärldens Peter pan är det ju.... Ha det vidare bra och vi tror på en start till hösten för er ;) Kram!

    SvaraRadera