onsdag 16 juni 2010

Smyckes party

Ikväll har jag varit på smyckes party, mitt första. Smycken gjorda av äkta silver, jättefina var de. Hade jag inte behövt hålla hårt i börsen här framöver så hade jag nog handlat en hel del , men det blev i alla fall ett armband som jag fastnade direkt för och som det dessutom var sänkt pris på.
Jag är nyss hemkommen från en kvällspromenad med Liva, ikväll behövde man inte slåss med myggen som sist så det var en härlig prommis den här gången. Liva är belåten hon med, förutom en långpromenad har hon även fått fått träffa brorsans boarder collie Birk.. Dom två ihop, ja då är det bus!!!
Nu väntar sängen, ledig i morgon ,barnen sommarlov. Alltså sovmorgon!!
God natt

1 kommentar:

  1. Hallå.. tack, visst var de fina tjejerna.. man är såå stolt, men de är jag ju alltid, såklart..=)

    Jo, de är såå skoj att de har varann de små dogzen, men snart får man väl sära på dom, då Freya ska börja löpa, bäst å hålla utkik snart..de är ju över 4 m nu..å småhundar börjar ju tidigt. Både Lowiz å Bianca började vid 6 mån, å de är ovanligt för stora hundar.

    Härligt me skogspromenaderna.. å att träffa på andra hundar kan ju vara skoj, nu kände hon ju iof brorsans hund, men de är ju skoj me kompisar å busa me.
    Så fin lillhunden är.. vad är de för ras?

    Ha en fin Torsdag..kram på er. Helén å dogzen.

    SvaraRadera