onsdag 23 maj 2012

Bara lite smutsig..


Idag blev det äntligen en skogspromenad för oss..och efter det såg någon ut så här :). Det blev duschen. Men trots urfälld och skitig så är hon ju bara snyggaste Kanaya ändå.
Det blev duschen även för Liva , men hon hade rullat sig i nåt mindre trevligt....

Jobbat två nätter, gick av i morse, och det har varit två riktigt bra nätter, har gått så bra att jobba för mig. Och nu är jag ledig till söndag..känns faktiskt riktigt härligt det, och dessutom ska det visst bli riktigt varmt ute.Inte helt fel det heller.
Ikväll var vi till Luleå och såg fotboll sen åt vi kvällsmål.. på macdonalds.:) Gott var det ,men jag mår inte riktikt bäst nu ska jag erkänna..blev kanske lite väl mycket av det goda.

Nu är det sängdags för mig
Ha det så gott

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar