torsdag 3 maj 2012

Klippt och snygg (snyggare:)

Då var Liva klippt inför kommande utställning. Jag är så tacksam att Livas uppfödare hjälper oss med det, annars vet jag inte hur det skulle gå..Jag är så dålig på på allt vad hårfixning innebär och så lite intresserad. Bara se hur jag oftast själv ser ut i håret :). En sak vet jag ,att jag aldrig kommer bli ägare av en hund som kräver pälsvård...får det knappt till att bli att borsta hundarna och idag är det Jenny som sköter om Felix päls, kattgubben där bara avgudar Jenny så hon kan klippa tovor och kamma honom utan några som helst problem. Dom är så fina tillsammans :)
Jag får vara nöjd med att jag lärt mig att fixa till Liva inför utställning, eller lärt mig och lärt mig...Jag badar henne och sen sköter "glanstäcket "som mamma hjälpte mig att sy resten.:):) Enkelt..det gillas.

Idag har vi haft planeringsdag på jobbet, mycket bra dag och bara gott blev vi bjudna på. Men det känns nu vad jag gjort alldeles för mycket idag..suttit!Men jag har ju mina piller att ta till när det är extra jäkligt och som hjälper..så jag ska inte klaga.
Igår var vi på IKEA,andra gången på mindre än fjorton dagar. Men nu kanske vi inte behöver dit på ett tag(känner mig IKEAmättad just nu), det är inte bara ett det här med att att byta kök. Men det blir riktigt fint :) Och vi känner oss mycket nöjd med valet av inredning.

Det var ett straff imorse att måsta stiga upp halvsju, min kropp är inte inställd på att vakna den tiden och absolut inte att måsta göra något!  Trött är jag nu och har redan gjort mig sängklar. Tänkte vara pigg och alert i morgon..blir en dag på stan med min goa vän och lillprinsen min( Hennes son :))


Önskar er en fin avslutning på denna vecka.
God natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar