måndag 30 april 2012

Valborg

I helgen har Jenny varit nere i Borlänge och spelat fotboll med Piteås utvecklingslag.  Två matcher, en vinst och en oavgjord blev resultaten så en lyckad tripp söderut blev det :). Och,  minst lika viktigt, så har tjejerna haft en rolig och mysig helg tillsammans.
Jag har själv spelat fotboll i många år , jag var så intresserad och älskade fotbollen. Jag var faktiskt riktigt duktig :) ,men tyvärr fick jag aldrig chansen att utvecklas, hade inte den backupen... Jag är såå glad att min dotter får den chansen och möjligheten.. Så länge hon brinner för idrotten och vill hålla på så är vi glad och stödjer  henne till 110% .

Höll aldrig på att somna i natt, hade sådan värk i mitt ben. Blev nog att sitta alldeles för mycket igår.. Upp tidigt i morse då jag skulle till sjukgymnasten, så nu är jag ganska så trött. Men det passar bra, för jag ska ut och jobba inatt så nu ska sova:) med gott samvete :).
Jag har lagt filé i marinad så det blir en grillmiddag, sen så får jag se om det blir någon majbrasa för min del. Om inte så är det första gången i mitt snart 39 åriga liv som jag missar den.Lite sorgligt det ...

Mysig valborg önskar jag er.
Ha det gott

4 kommentarer:

  1. Men mer än duktig var du ju :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för det Ellinor.Så du minns mig i action.:):)

      Radera
  2. Ja du var ju jätte duktig!! Du och Katarina var lagets stjärnor. Glömmer aldrig den enda gången jag nästan orkade springa 3 km...det var under min fotbollskarriär och med dej jag sprang...haha. Att jag ens spelade, så jäkla tråkigt!! ;op

    SvaraRadera