tisdag 24 april 2012

Lapphunds utställning

Det var påsklov även för yogan och förra veckan var det så mycket , men idag kom jag äntligen mig iväg på en lexion. Som vanligt var det mycket bra, skönt för både kroppen och knoppen..

Förra helgen var jag och Kanaya på lapphundsklubbens utställning i Öjebyn. Det gick jättebra att visa Kanaya, hon verkar rent av tycka det är kul med utställning nu :)Liva fick följa med den här gången med ,som sällskap och trygghet  . Liva är så bra för Kanaya.:)
Kritiken var jättebra, men det blev very good den här gången.. Brukar inte säga så här .. men jag tycker att Kanaya lika gärna skulle kunnat fått excellent när jag såg henne bredvid de andra tikarna.
..Eller så kanske jag är så förblindad av hennes charm och godhet att jag inte kan tycka annat :):)
Det var bara tre av åtta tikar som fick excellent, och jag fick känslan av att Kanayas färg var till hennes nackdel den här gången...
Men vi tar nya tag, har ju hört att först efter att varit på tio olika utst. får man en vink om vad man "har för " hund. Det stämmer ganska bra med Liva.
Kritiken kommer senare.

Nu är det dags för att fixa lite middag,
Ha en fin kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar