tisdag 3 april 2012

Dagen blev bättre..

Halv två natten som var så hade jag sovit klart..men efter ätit :) och tagit värktabletter så kunde jag ändå till slut somna om efter ett par timmar.
Men dagen har då varit toppen, på förmiddagen så var jag på yogalextion, och hela eftermiddagen spenderade jag ,mamma och hundarna uppe på knöppelberget. Vilket kalasväder det varit idag, strålande sol..jag börjar faktiskt få lite fin färg nu på mina kinder :). det behövs verkligen..

Det är inte bara barnen som snart har påsklov, det är även lov för yogan. Synd..men man kan ju träna själv och det ska jag göra , har ju köpt mig en fin ljuslila yogamatta:). Ska oxå beställa hem lite yogahjälmedel, klossar, band och tror nog även ett bolster. Få se vad det blir..

Andra halvlek Barcelona-Milan har nu börjat.
Ha det gott

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar