söndag 22 april 2012

Söndag

Tiden bara springer iväg...Det känns som jag har fullt upp hela tiden, har ju börjat jobba 45 % nu och det låter lite men från att bara gått hemma i månader så är det stor skillnad. Förra veckan  hade jag två halvdagars utbildning i durevall(lyftteknik) ,torsdagkväll var det arbetsplats träff för vi nattpersonal.  Så det var mycket för fröken Kristoffersson förra veckan :):)

Dottern har laddat hem serien Private Practice så min datortid ägnar jag åt att se den. Har en del osett innan jag är ikapp där jag började följa med på tv. Tycker denna serie är sååå bra!
Igår var vi på IKEA hela dagen, köpte till grejer till vårt kök. Ja, vi håller på att byta kök så det är lite upp och ner  här hemma , men jag tycker ändå vi är bra på att hålla ordning i röran :). Det kommer bli så fint, köket vi haft..,orört från 1976 ...inga kommentarer... Stor skillnad blir det då :) Ni ska få se före och efter bilder sen när det blir klart.
Snart bär det av till Älvsbyn, Jenny har match , tuff träningsmatch mot Luleå Dam väntar.. Blir kul att se fotboll :).
Men nu ska jag klä mig och ta ut hundarna på en cykel tur, tar sin tid det med för jag cyklar bara med en åt gången :)
                                                      
Ha en fortsatt fin söndag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar